Pihentető faházak: hálószobák kialakítása – sötétítés és textíliák

Rönkház, vagy gerendaház – az eredmény fiziológiailag ugyanaz.

 

A fa természetközeli élménye minden szempontból csak jót tesz az emberi testnek-léleknek. A szerencsés tulajdonosok arról számolnak be, hogy leginkább a hálószobában tudják ezt értékelni és átélni, hiszen a rönkház és a gerendaház oldja a stresszt.

 

Most következő lakberendezési tanácsaink segítségével Ön főleg a faházak, de minden másfajta otthon hálószobáját is pihentetőbbé és otthonosabbá teheti, már csak néhány lépés megfogadásával is jelentősen javíthatja a pihenés élményét otthonában. Lássuk, hogyan:

 

Éjszakai lumenszám

 

Egy masszív zsalu, vagy egy sűrű, nehéz sötétítő kárpit a hatékony regenerálódás kiváló segítője, mivel korom sötétet állíthatunk elő használatukkal. Egészségünk érdekében jó tudnunk, hogy agyunk csak az éjszakai alvás során képes melatonin hormont termelni, ami a hosszú élethez, az erős immunrendszerhez és szervezetünk a rák ellenes tevékenységéhez, és az eredményes nappali munkavégzéshez szükséges. Minél sötétebb környezet vesz minket körül álmunkban, annál több melatonin raktárral ébredünk.

 

Meghittség textilekkel

 

A hálószoba igényli a legtöbb textíliát. A puha, vonzó anyagok már látványukban is ellazítanak, jó közérzetet biztosítanak. Használatuk oldja a stresszt, a kikapcsolódás lehetőségét tartogatja egy fárasztó nap után. A patchwork ágyterítők, baldachinok, akár a falat is díszítő bőrök, állatszőrök, a süppedős szőnyegek, romantikus csipke párnák, virágos, pasztell függönyök bensőségességet, otthonosságot képviselnek.

 

A bútorokkal és a világítással folytatjuk.